OUR STORY
قصتنا
Since 1895, founder Daniel Swarovski’s mastery of crystal cutting has defined the company. His enduring passion for innovation and design has made it the world’s premier jewelry and accessory brand. Today, the family carries on the tradition of delivering extraordinary everyday style to women around the world.
For more information about the Daniel Swarovski Corporation AG please visit www.swarovskigroup.com
منذ عام 1895 ، تمكن مؤسس دانيال سواروفسكي لقطع الكريستال من تعريف الشركة. جعله شغفه الدائم بالابتكار والتصميم العلامة التجارية الرائدة في مجال المجوهرات والإكسسوارات في العالم. اليوم ، تعتمد العائلة على تقليد تقديم أسلوب يومي استثنائي للنساء في جميع أنحاء العالم.
لمزيد من المعلومات حول شركة Daniel Swarovski Corporation AG ، يرجى زيارة www.swarovskigroup.com
CRAFTSMANSHIP & MASTERY
الحرف اليدوية والبراعة
From inspiration brief to collection launch, Swarovski’s creative process is uniquely prolific. With a focus on trend curation, design and meaningful branding, every piece tells a story and embodies over 120 years of mastered craftsmanship. The continuous evolution of material and technique makes Swarovski the leader of crystal cut creations.
بدءًا من موجز الإلهام وحتى إطلاق المجموعة ، تعد عملية سواروفسكي الإبداعية غزيرة الإنتاج بشكل فريد. مع التركيز على تنسيق الاتجاهات والتصميم والعلامات التجارية الهادفة ، تحكي كل قطعة قصة وتجسد أكثر من 120 عامًا من البراعة الحرفية. التطور المستمر للمواد والتقنية يجعل سواروفسكي قائد إبداعات القطع البلورية.
New cuts, shades and sizes are conceived and realised every day in the historical Wattens headquarters, pushing the boundaries of crystal. Swarovski’s know-how not only focuses on refining the crystal, it also explores methods that make the most incredible pieces possible. Beading, pavé, bezel and prong settings are some of the techniques used to enhance the sparkle and create exquisite refinement.
يتم تصميم قصاصات وظلال وأحجام جديدة كل يوم في مقر Wattens التاريخي ، مما يعزز حدود البلور. لا تركز خبرة سواروفسكي على تكرير البلورة فحسب ، بل تستكشف أيضًا الطرق التي تجعل القطع الأكثر تصدقًا ممكنة. تعد إعدادات الديكور ، والرصف ، والإطار الخارجي ، والشق من بعض التقنيات المستخدمة لتعزيز البريق وخلق صقل رائع.
Swarovski crystal settings come to life through our proprietary techniques such as Pointiage®, which lend an ultra-precise quality to work done by hand. Our attention to detail ensures that each and every piece will always be made of the highest quality. This expertise is infused in every step of the creative process, from initial design sketches through assembly.
تظهر إعدادات كريستال سواروفسكي في الحياة من خلال تقنيات الملكية الخاصة بنا مثل Pointiage® ، والتي توفر جودة فائقة الدقة للعمل المنجز يدويًا. يضمن اهتمامنا بالتفاصيل أن كل قطعة ستصنع دائمًا من أعلى مستويات الجودة. يتم غرس هذه الخبرة في كل خطوة من العملية الإبداعية ، بدءًا من مخططات التصميم الأولية وحتى التجميع.
In 1891, Daniel Swarovski’s vision was to create “a diamond for everyone”. He invented an electric machine that cut more accurately than ever before, marking the beginning of a new era for crystal. From American jazz halls to Parisian couture houses, dresses dripped with beads and Swarovski crystals, reflecting the excitement of the 1920s.
في عام 1891 ، كانت رؤية دانيال سواروفسكي هي خلق "ألماس للجميع". لقد ابتكر آلة كهربائية قطعت بدقة أكثر من أي وقت مضى ، مما يمثل بداية عهد جديد للكريستال. من قاعات الجاز الأمريكية إلى بيوت الأزياء الراقية الباريسية ، ارتدت الفساتين المكسوة بالخرز وبلورات سواروفسكي ، ما يعكس الإثارة في العشرينات من القرن الماضي.
In the 20th century, Swarovski unleashed incredible opportunities for designers of haute couture. The “Aurora Borealis effect”, developed with Christian Dior in the 1950s, gave crystals a mesmerising opalescent finish and the fashion world new creative possibilities. The crystals graced the silver screen in the century’s most iconic films such as “Diamonds are a Girl’s Best Friend” and “Breakfast at Tiffany’s.” On May 19th, 1962, Marilyn Monroe sang to the American President in a flesh-coloured gown covered in Swarovski crystal, which was auctioned off in 1999 for 1.26 million dollars.
في القرن العشرين ، أطلقت سواروفسكي فرصًا مذهلة لمصممي الأزياء الراقية. "تأثير Aurora Borealis" ، الذي تم تطويره مع كريستيان ديور في الخمسينيات من القرن الماضي ، أعطى البلورات لمسة بريق ساحرة وإمكانيات إبداعية جديدة لعالم الموضة. كرست البلورات الشاشة الفضية في أكثر الأفلام شهرة في القرن مثل "Diamonds هي أفضل صديق للفتاة" و "Breakfast at Tiffany's." في 19 مايو 1962 ، غنت مارلين مونرو إلى الرئيس الأمريكي في ثوب بلون اللحم مغطى كريستال سواروفسكي ، الذي تم بيعه في عام 1999 بمبلغ 1.26 مليون دولار.
Inspired by decades of creative collaborations and expertise, Swarovski opened its first boutique in the 1980s. The world’s fascination with a new brand of jewellery and crystal figurines began. With the introduction of the annual limited-edition Christmas ornament, a new tradition was born for collectors around the world.
مستوحاة من عقود من التعاون والخبرات الإبداعية ، افتتحت سواروفسكي أول بوتيك لها في الثمانينات. بدأ سحر العالم بعلامة تجارية جديدة من المجوهرات والتماثيل الكريستالية. مع تقديم زخرفة عيد الميلاد السنوية محدودة الإصدار ، ولد تقليد جديد لهواة جمع العملات حول العالم.
For over 35 years, Swarovski has captivated the world with unique pieces like the Nirvana cocktail ring, the Slake bracelet and its signature Swiss movement watches. In 2008, the magical 'Crystal Forest' interior design was implemented in stores worldwide, welcoming shoppers to an architectural crystal wonderland. Today, Karlie Kloss shines in a global advertising campaign as the modern woman embodying the spirit and essence of the Swarovski brand.
لأكثر من 35 عامًا ، استحوذت سواروفسكي على العالم بقطع فريدة مثل خاتم الكوكتيل Nirvana ، وسوار Slake وساعاتها السويسرية المميزة. في عام 2008 ، تم تنفيذ التصميم الداخلي السحري "Crystal Forest" في المتاجر في جميع أنحاء العالم ، حيث رحب بالمتسوقين في بلاد العجائب المعمارية. اليوم ، تألق كارلي كلوس في حملة إعلانية عالمية باعتبارها المرأة العصرية التي تجسد روح وجوهر علامة سواروفسكي.
SUSTAINABILITY
الأستمرارية
Swarovski is proud to commit to conscious luxury - driving positive action and attitudes across the industry. We are engaging in responsible production, using materials of the future including the most responsible crystal on the market, collaborating with others to improve practices in the industry and encouraging those who use Swarovski crystal to act more sustainably. For more details visit the Swarovski Group website.
تفخر سواروفسكي بالالتزام بالرفاهية الواعية - مما دفع الحركة الإيجابية والمواقف في جميع أنحاء الصناعة. نحن نشارك في الإنتاج المسؤول ، باستخدام مواد المستقبل بما في ذلك البلورة الأكثر مسؤولية في السوق ، والتعاون مع الآخرين لتحسين الممارسات في الصناعة وتشجيع أولئك الذين يستخدمون كريستال سواروفسكي على العمل بشكل أكثر استدامة. لمزيد من التفاصيل ، يرجى زيارة موقع مجموعة سواروفسكي.
استخدم الأسهم لليسار / لليمين لمشاهدة الشرائح المعروضة أو التمرير لليسار / لليمين في حالة استخدام جهاز محمول